Fettisdagen.

Idag är fettisdagen, eller semmeldagen som det också kallas...:-)
Mmm, älskar semlor!!
Har dock bara ätit en hittills i år, så det blir garanterat en idag.
Annat var det när jag jobbade på Hemköp, då var det 1-2 st V A R J E dag (under säsong förstås)...Hmmm, inte bra!!


Ikväll blir det fika och prat med syster Anna och arbetskamrat Lotta.
Syster och jag är hembjudna till Lotta på lägenhetsvisning, ska bli kul att se.
Vi har pratat om det länge, så nu äntligen ska det bli av!!

Nu ska jag skjutsa Theo till förskolan, och jag ska vidare till jobbet!!
Vi höres...:-)




Kommentarer
Postat av: Cattis

Mums!

Jag ska åka och handla mat snart så det blir garanterat semla efter middagen i dag =)



Puss o Kram

2011-03-08 @ 09:03:51
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Sandra - Följ min gravidresa

hej gumman!

Kom på att vi inte bestämde något mer om fikan.

Ska vi ta det nästa vecka istället om de kanske blir för tight tills imorgon?

Kom dessutom på att Claes har jour så han kan inte vara själv med wilmer...



Eller vad sa de andra tjejerna?



kram

2011-03-08 @ 21:44:11
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: lotta

Tack för en jättemysigkväll :) Kraaam kraaam

2011-03-08 @ 23:06:59
Postat av: Sandra

Hej gumman!

Va kul att fikan blir av. Hoppas verkligen att ja kan lösa någon som kan vara hemma med claes. Kommer kanske inte kunna vara super länge, men några timmar iaf =)

Kan inte du skriva en kommentar med ditt mblnr (godkänner såklart inte kommentaren) så är det lite lättare att kommunicera, så slipper man skriva kommentarer via bloggen.



kramar

2011-03-09 @ 08:23:11
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0