Borta...

F**n, vad ledsen jag blir nu...:-(
Min gamla blogg, som jag hade på blogspot.com, är borttagen!!
Hur är det möjligt...?!

1½-års daglig dokumentering av mitt liv är helt plötsligt bara borta, jag blir så ledsen.
Har försökt med alla möjliga sätt att komma in på den men den är helt borttagen får jag meddelande om.
Får blogspot bara radera bloggar hur som helst?!
Visst att den inte var aktiv längre, men jag gick in där titt som tätt och läst gamla inlägg, tittade på bilderna, läste kommentarer osv.

Jag vill ha tillbaka den, men hur sjutton ska jag bära mig åt då??
Nån som vet...?!

Kommentarer
Postat av: Helle

Ett litet tips kusin - om än något sent - är att i alla fall spara det du skriver lokalt på datorn i något dokument. Om du vill går det ju även att lägga in bilderna också beroende på hur du väljer att göra. På så vis blir du ju aldrig av med själva 'dagboken' även om bloggen i sig är borta.



Tråkigt när sånt där händer dock!! :(

2011-03-25 @ 09:12:53
Postat av: Jenny F

Usch Marie. F-n vad sorgset.

Jag vet inte hur era bloggar fungerar men jag som har WordPress gör ju backup innan varje nyinstallation eller uppdatering av version så att säga. Blir man inte påmind av din bloggleverantör att ta backup så är det skitdåligt av dem. Kostade din sida något?

Tanken slog mig när du bytte blogg men inte f-n ställer man den frågan till nån...nu känner man sig ju till o med lite skyldig.



Det bästa är väl att tänka framåt om det inte går att få fatt i...



STOR välbehövd kram till dig

2011-03-25 @ 09:13:18
URL: http://forell.nu
Postat av: Cattis

Nej vad tråkigt!

Mitt enda tips är nog att du hör av dig till de som driver blogspot och frågar om den finns kvar.

Kanske kan de återställa den åt dig?

Konstigt, de ska ju inte bara kunna radera den liksom även om den inte varit aktiv på länge.



Lycka till



Puss & Kram

2011-03-25 @ 09:15:22
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0