"Åhh, dom här jäkla måndagarna...!"

Med dom orden klev Lucas upp ur sängen imorse.
Han är såå morgontrött den lille herren, så det tar en evighet innan han slår upp sina blå...:-)
Vi tänkte att vi skulle skaffa honom en väckarklocka, så han får lära sig att börja vakna till lite själv och kliva upp.

Theo ska nog också få en klocka.
Han däremot ska lära sig att inte kliva upp förrens klockan ringer, det vore väl nått...hihi!!
Näädå, han får gå upp när han vill, men han är lite mer morgonpigg än sin bror skulle man kunna säga...:-/

Jag är lite mitt-i-mellan mina båda söner.
Inte jättepigg på morgonen, men kommer ganska snabbt igång bara klockan har ringt.

Nu ska vi strax bege oss, Theo och jag.
Lucas och Kimmen är redan iväg.
En vecka kvar på jobbet för Kimmen innan allvaret sätter igång, spännande...:-)


Idag blir en extra rolig dag på jobbet!!
Våran "concept coach" Jenny kommer till butiken och hjälper oss att göra om, kul!!
Jag älskar sån´t...:-)

Kommentarer
Postat av: Marita

Det är inte många som gillar måndagar :) Tänk att barnen kan bli så olika trots samma förutsättningar (samma föräldrar). Ha det så skoj på jobbet idag!

2011-03-21 @ 12:13:01
URL: http://tussemaja.blogspot.com
Postat av: Cattis

Ha ha...tänk när barnen börjar förstå hur underbart det är med sömn. Din Theo är nog snart där ska du se.



Jäkligt snygga byxor, var har du köpt dem?



Puss & Kram

2011-03-21 @ 18:57:59
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0