Svårt att sova!!

Jösses, inatt vet jag inte vad det var som spökade!!
Jag somnade runt 00 och vaknade vid 01:30...klarvaken!!
Jag vred och vände på mig, gick upp upp en sväng, läste lite ur en bok, släckte lampan och försökte somna om, men icke.
När kl var 03:30 låg jag fortfarande vaken...inte bra, och speciellt inte när man vet att klockan ringer om bara några timmar...:-(
Jag måste ha lyckats somna tillslut iallafall, för när det var dags att gå upp var jag allt annat än redo för det!!
Vi får se hur den här dagen blir, jag känner mig inte utsövd direkt...:-/

Ikväll när jag kommer hem har Kimmen iallafall lovat att jag ska få slänga mig några minuter i solstolen, och han ska fixa käket!!
Poolen är uppfylld med, så blir jag riktigt varm kanske jag tar mig ett dopp...haha.

Ni ska väl bara sola och njuta av det fina vädret idag förstår jag...:-)

Kommentarer
Postat av: Sandra - Följ min gravidresa

vilket fint halsband.

hoppas dagen går bra ändå, trots att du sovit dåligt.



kramar

2011-06-04 @ 16:31:10
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: EMELIECATRINE

Gud vilket fint halsband! =) Och vilken jättemysig uteplats ni har.

2011-06-07 @ 22:19:07
URL: http://emeliecatrine.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0