Söndagkväll.

Och jag har precis kommit in efter att ha varit ute och planterat lite blommor på framsidan.
Det är ju så skönt ute, om man bortser från alla mygg....Gahh, sånt blir jag galen på!!

Efter jobbet idag var vi bortbjudna till grannarna på mat.
Inte grillat faktiskt, men nästan....idag var det rökt mat!!
Supergott och en härlig variation till allt grillat.
Fläskfilé och laxfilé blev det idag, och jag är ju så svag för lax...Mmm!!

Efter maten satt vi på deras altan och njöt av kvällssolen.
Vattenmelon, jordgubbar och glass...herreguuud hur ska den här sommaren sluta...?!
Vi kommer rulla fram om vi fortsätter i den här takten...hihi :-)

Nu ska Kimmen och jag fortsätta se "Svinalängorna".
Jag har bara hört bra om den, men det var inget jag märkte av igår...besviken...:-(
Får se om andra halvan är bättre....

Gonatt!!



Kommentarer
Postat av: Cattis

Svinalängorna är en fantastisk film. Men jag tror att man ska se den med rätt sinnesstämning.



Åh, min svåger hade köpt en låda till grillen som man lägger t.ex. alspån i, och det blev sååå gott! Vi kan inte ha det för vi har inget lock till grillen tyvärr.



P & K

2011-06-28 @ 22:12:25
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0