Midsommardagen.

Seg start idag är priset för den sena timman igår...:-/
Nä vars, så farligt var det inte, men vi tog en lång härlig sovmorgon hela familjen!!

Vid 11-snåret klev vi upp, redo för att mottaga dom första fikagästerna, mamma och pappa...:-)

Vi håller på att förbereda ett litet projekt här hemma som pappa var här och tittade på.
Om ca två veckor sätter pappa och Kimmen igång, spännande...:-)

Efter fika och prat åkte pappa hem.
Mamma stannade kvar och vi mös/myste (vilket säger man egentligen...) lite inne pga det härliga regnet som gjorde oss sällskap...:-/
Tanken var, från min sida iallafall hihi, att mamma och jag skulle styrt ute i min lilla trädgård, men det får bli en annan gång.

Efter en stund kom syster och hennes familjen.
Grillen åkte fram, och det blev pastasallad och fläskfiléspett för hela slanten...


Även familjen Hedberg/Stenlund gjorde oss sällskap på en eftermiddagsfika.


Nu är jag trött, så trött!!
Ska lägga mig i sängen och läsa en stund innan jag slår igen mina himmelsblå...:-)
Jobb imorgon, och jag får inte försova mig!!

Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Mmm....vad massa smaskigt fika ni stoppat i er i dag ;-) Smakade extra bra i dag va??!! Här hemma gjorde vi nämligen detsamma både Jimmy & jag...ha ha.



Kanske bara ska köra på en jädra massa bullar på onsdag =) Har sett en sort på Matplatsen som lät väldigt smaskiga, Rimbobullar tror jag de hette. Är ju tacksamt att frysa och tina...



P & K

2011-06-26 @ 08:44:51
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Cattis

Rimbobullar :



http://www.bloggfamiljen.se/2011/05/03/rimbobullar/



Puss

2011-06-26 @ 10:02:21
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0