15 Juni 2011

Två trötta killar somnade utslagna i sina sängar ikväll.
Avslutningen var härlig som alltid, alla barnen sjöng så fint!!
Vädret var med oss också, allting klaffade perfekt!!
Kvällen avslutades med en fotbollsmatch i vardagsrummet, mellan mormor, morfar, Lucas och Theo.
Vilka som spelade i samma lag, eller vilka som vann vet jag inte, men roligt hade dom iallfall...;-)
En förväntansfull kille!!
-"Vart är Lucas", frågade han tusen gånger.
(Lucas syntes inte så mycket eftersom det var måånga barn, och han är ganska kort...hihi)
Rabarberpaj á la farmor och vispad grädde!!
Jag är egentligen inte så förtjust i efterrättspajer har jag kommit på, men dom andra tyckte det var gott...;-)
Mamma och sambon!!
Två av mina ♥:an i livet!!

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Härligt med sommarlov nu då!

Ville bara säga att, guuud så grymme snygg din mamma är! Håret är perfekt så där...ser så där sommarfräsch ut. Underbart!



Kram kram

2011-06-16 @ 07:52:39
URL: http://forell.nu
Postat av: Marre

såg så himla god ut pajen, har svårt för raberbarpaj annars, men den där såg ut typ som en sockerkaka med rabarber.Då skulle det nog fungera. Går det att få receptet..??

2011-06-16 @ 09:57:36
Postat av: Cattis

Mmmm....Marie, pajer är underbart gott!

Har faktiskt inte ätit någon rabarberpaj än i år...

Men smaken är som baken =)



Puss

2011-06-17 @ 09:03:30
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0