Tragedi...

...jag finner inga ord för det som hänt i Norge.
Hur, huuuuur kan man göra något så fruktansvärt, det är helt ofattbart!!
Tänk vilken panik när han börjde skjuta, tänk alla som försökte komma undan och drunknade, tänk alla anhöriga som väntar på besked om deras barn har klarat sig...
Jag kan knappt tro att det är på riktigt, jag kan inte förstå hur en människa kan planera och utföra något så fruktansvärt!!

Alla mina tankar går till Norge idag...:-(




För min del är det jobb som gäller idag!!
Ogillar att köra när det är så mycket vatten på vägarna.
I stan är tydligen vissa vägar avstängda pga översvämningar.
Det var ett ruskigt oväder igår kväll...:-/

Ta hand om Er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0