13 Juli 2011

Gomorron, gomorron!!
Va lyxigt det är att gå upp och bara ha sig själv att tänka på på morgonen.
Barnen drar omkring i sina pyjamaser, leker, äter frukost i lugn och ro och bara är.
Inget tjat, inget bråk, så skönt!!

Jag fick lite tid över imorse t o m så då åkte locktången fram...:-)
Gillar att stå och fixa och styra på morgonen, men det är inte alltid som tiden finns till det.

Nu måste jag dock komma iväg.
Ska försöka hinna in på Ica innan jag börjar.
Jag vill gärna ladda upp med lite frukt inför en långdag.

Vi ses...:-)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Så fin du är!

I kväll ska jag iväg och träffa Malin och då ska jag med piffa till mig lite. Det är himla roligt nu när det sker så sällan =).



Puss

2011-07-13 @ 09:21:13
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: mamma

Så fin du är idag..............också :)!

2011-07-13 @ 10:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0