12 Juli 2011.

Skönt att börja lite senare idag.
Då har jag hunnit med att ta en sovmorgon, läsa tidningen och dricka kaffe i luuugn och ro och planterat lite blommor ute på baksidan...nice...:-)

Jag och barnen ska snart åka in till stan.
Kimmen är redan där och handlar, och han hinner inte komma hem innan jag måste åka, så då får barnen följa med.
Lunch på McDonalds kanske pappa fixar till dom, då kan det vara värt att åka lite bil...hihi :-)

Själv traskar jag in på Din Sko och jobbar till kvällen.
Tiden rusade iväg igår, och det lär den nog fortsätta med.
Tiden har ju en förmåga att gå fort när man har roligt...;-)

Ha en fin dag kära Ni!!
Snart, snart kan jag avslöja vad det är jag går och längtar till...*fniss*!!

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Bröllop? Ditt bröllop?? =))

2011-07-12 @ 13:24:11
URL: http://forell.nu
Postat av: Cattis

Fniss fniss...älskar att veta hemlisar på förhand =)



P & K

2011-07-13 @ 09:19:31
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Sandra

Bebis? Bröllop?=)

2011-07-13 @ 23:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0