Hemmamatch.

Jaa, det gick ju bra för Vita Hästen ikväll!!
Vann gjorde dom med 6-1, inte illa...:-)

Vi har haft en superkväll!!
Pojkarna älskade att se på matchen.
Lucas var såå koncentrerad hela tiden, frågade om olika saker, och tyckte synd om spelarna när dom blev tacklade..:-/


Theo däremot har ju lite myror i brallorna, och tyckte nog att det var lika intressant att titta på publiken som på spelet...;-)

(Fixad frilla dagen till ära, hihi...syns det att jag använd min "Volumaster"...;-)

Nu sover dom gott i sina sängar.
Det blev lite väl sent ikväll, så vi får se hur Lucas är imorgonbitti...:-/

Nu ska jag också lägga mig.
Jäääsp, så trött jag är!!

Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Anna

2011-01-27 @ 08:24:42
URL: http://pysselannas.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha... rolig kommentar innan, va?! =)

Vad söta dom är de små liven. Förstår att det måste ha varit jättespännande att gå på match.

Puss

2011-01-27 @ 08:25:23
URL: http://pysselannas.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilken härlig onsdagsutflykt med familjen! Förstår att det va uppskattat =)



Hoppas du har en bra torsdag,här börjar storstädningen nå sitt slut & kottarna å ja ska ge oss ut för lite utelek!



Gardinerna på bolagret,kosta?!!! Fanns dom i vitt?



Massa MASSAKRAMAR

2011-01-27 @ 15:37:18
Postat av: Linda

Vad mysigt att hitta på nåt bara familjen :) Ha ha Theo bus vad söt. Lucas är så fin. Kram

2011-01-27 @ 21:27:00
URL: http://styrostall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0