Vårsol.

Idag har solen tittat fram, härligt!!
Visserligen snöade det imorse, men det känns ändå som våren snart är här...*önsketänkande*!!

Jag har hunnit med en hel del hittills idag, jag har storstädat, gjort mig iordning, hämtat Lucas på skolan och ätit lunch, kanon!!
Nu ska jag bara hinna handla lite också, så har jag hunnit med allt jag ville innan jobbet.
Det är en skön känsla när man känner att man är "ifatt" med allt, visst...?!

Ljusblå skjorta dagen till ära!!
Nu vill jag inte ha svarta kläder längre, nu vill jag ha F Ä R G ! ! !

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med färg. Du passar jättebra i den där blå.

Puss fining! =)

2011-02-06 @ 20:19:59
URL: http://pysselannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0