Tjejigt.

Hihi...jag fick med mig en liten tjej hem idag...:-)
Lilla Nathalie ville följa med moster, och såklart gick det bra!!
Nu ligger hon och tittar på film med Theo i våra sängar, men innan det fick jag locka hennes hår, wieee!!
Jag älskar att ha henne här hos mig!!
Hon hjälper till att väga upp den tjejiga sidan lite i denna mansdominerade värld jag annars lever i...hihi...;-)
Nästa gång ska såklart Robin få komma hit och sova över, men då lär der bli att plocka fram fotbollen igen...:-)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilken liten sötnos!

2011-02-20 @ 22:03:52
URL: http://elllenf.blogg.se/
Postat av: Sandra K-M

Gu så söt hon är! Vilka underbara lockar!

2011-02-22 @ 23:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0