Städdag.

Idag har jag storstädat huset, så himla skönt!!
Dels får vi gäster i eftermiddag, och dels så är det skönt att ha fixat det innan helgen eftersom jag jobbar både lördag och söndag.

Killarna har varit ute och lekt själva en stund.
Usch, jag är så "hönsig" av mig, orolig att det ska hända dom något hela tiden.
Theo hade sin klocka på sig, så vi bestämde att dom skulle komma hem kl 14.
Fem i två gick jag ut och kollade efter dom, och duktiga som dom är var dom ju faktiskt påväg hem då, inte en minut försent!!
Jag måste försöka slappna av lite, dom växer ju i sig själva hur mycket som helst när dom har var ute ensamna en stund.
Skärpning på mig!!


Kommentarer
Postat av: ida

hi hi vilka coola killar !



puss

2011-02-25 @ 22:37:38
URL: http://nytidilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0