Bilder från igår.

Vi hade en helmysig stund på badhuset.
Bad, fika och bastu!!
Vi hade lite funderingar på hur vi skulle göra med Lucas, om han kunde följa med oss in på "damernas" och byta om, eller om han skulle gå själv in på "herrarnas".
Vi bad om råd när vi stod vid kassan, och dom hade satt en gräns vid 8 års ålder.
Det är så svårt det där tycker jag!!
Jag vill ju absolut inte släppa in honom själv i herrarnas omklädningsrum (hade han behövt byta om därinne hade vi bett någon i personalen följt med honom), samtidigt som det kan vara väldigt känsligt i den där åldern att byta om bland massor med tjejer, speciellt om tjejerna är i Lucas egna ålder...!!
I vilket fall som helst så var det helt tomt där vi bytte om, så det fortlöpte utan några som helst pinsamheter...skönt...;-)


På kvällen var jag, syrran, Cattis och Hanna och bowlade på Hugos.
Riktigt, riktigt roligt var det!!
Anna och jag var ett lag och Cattis och Hanna i ett lag.
Hihi...kan Ni gissa vilka som vann...;-)
Maten var strålande, och vi var alla mätta, belåtna, glada och nöjda när vi gick därifrån!!
Tack för en supersuperkul födelsedagspresent tjejer!!
Den här kvällen kommer jag minnas lääänge...:-)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja vilken kväll!

Jag hade verkligen roligt och ser redan fram emot nästa gång!



Jag lånar dina bilder, hoppas det går bra :-)



Puss & Kram

2011-02-22 @ 10:17:58
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Tess

Åhh vad mysigt med badhuset. Jag vill också dit, men de känns som man måste ha med sig barn. Om jag och killen skulle åka dit för att plaska skulle de se lite roligt ut :)



Kram

2011-02-22 @ 19:28:58
URL: http://thereseeldh.blogg.se/
Postat av: Sandra K-M

Ser ut som ni hade en mysig dag på badhuset! Fina dem är ungarna!

Och sen avslutar du en bild på dem snyggaste tvillingarna i stan!

2011-02-22 @ 23:39:32
Postat av: Marie

Cattis: Underbar afton, och ännu roligare blir det nästa gång med lite alkohol...hahaha...;-)

Såklart det går bra att du lånar bilderna!!



// Puss!!



Tess: Hihi...neej, det ser inte dumt ut. Ni kanske kan låna någons unge ett par timmar annars...;-)



// Kram!!



Sandra K-M: Åhh, va gullig du är!! Tusen tack för dom orden...;-)



// Kram!!

2011-02-23 @ 21:35:08
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0