Badhuset.

Första dagen på sportlovet ska spenderas på badhuset.
Mamma har tagit en semesterdag, så det blir hon, jag och barnen som åker dit...:-)
Vi har packat ner badkläder, handdukar och F I K A!!



Tröja - Gina Tricot
Byxor - Cubus
Boots - Din Sko
Örhängen - Glitter
Armband - Egengjort

Efter badet fortsätter dagen i sportens tecken för min del.
Anna och jag är utbjudna av Cattis och Hanna på en bowlingkväll + mat!!
Jag är så laddad, det ska bli så skoj...(och bowlingmatchen kommer jag ta på blodigt allvar...;-)

Där har Ni min dag!!
Härlig måndag önskar jag Er!!

Förresten, jag fick ett efterlängtat besked imorse.
Kimmen ringde och sa att han har kommit in på el-utbildningen som han sökt!!
Wiee, tårarna bara sprutade så glad jag blev!!
Kimmen är verkligen ämnad för ett sådant arbeta, alla som känner honom kan nog skriva under på det!!
Och jag pustar ut...bye, bye tråkiga 2-skifts-tider...:-D


Kommentarer
Postat av: Camilla Stjärne

Å vilken härlig dag, och vilken start! :)

Gud va kul för Kimmen (och dig :D) det kommer passa honom som handen i handsken.

Kram

2011-02-21 @ 12:22:22
URL: http://stjarne.blogg.se/
Postat av: Cattis

Oj vad roligt, Grattis till Kimmen.

Och dig och grabbarna =)

Det får vi fira i kväll.

Ska bli superkul.



Och ja...det kommer bli en riktig match det kan jag lova! Hi hi :-)



Puss o Kram

2011-02-21 @ 13:59:45
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0