3 Februari 2011

Torsdag idag, men jag tror hela tiden att det är fredag!!
Veckovill/veckovild (hmm, va heter det egentligen...) är bara förnamnet den här veckan!!
Det blir ju så när man börjar med några sjukdagar, allting kommer ur fas.

Men som sagt, det är torsdag idag och jag ska åka hem till Josefine och se på hennes nya lägenhet...spännande!!
Efter det är det arbete på "Din Sko".
Åhh, det har kommit in så mycket fina vårskor.
Jag bara ÄLSKAR tygskor, vill börja använda det NU!!

F;r;vrigt slutade visst n[gra bokst'ver p[ mitt tangentbord att fungera nu...!!
Hahaha...sp'nnande hur datorer lever sina egna liv...!!

Jaja, dags att sluta!!
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0