Trosa.

Igår gjorde mamma och jag en liten utflykt till Trosa.
Ett nagelbord i sikte, som jag hittat på Blocket.

Det var en jättetrevlig dam som sålde sitt bord.
Hon skulle stänga sin salong, så för min del var det bara välja och vraka...hihi!!
Ett nagelbord, en arbetsstol, lampa, värmelampa, nagellackstork, nageldekorationer, några O.P.I-lack och massor med smågrejer.
Vilken tur att jag hittade henne...*fniss*!

När vi hade fyndat färdigt, gick vi till ett mysigt litet ställe som hette "Marsipangården".
Hela caféet var fyllt till bredden med smarrigheter.
Man gick själv omkring och plockade vad man ville ha, sen var det bara att betala och slå sig ner och avnjuta läckerheterna...

Efter det tog vi min fullastade bil och körde hemåt.
Riktig kvalitétstid med mamma!!
Jag älskar´t!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

IIIhhhh....så fint!!!

Nu längtar jag som en tok efter att du ska sätta igång. Du förstår vilken kvalitetstid vi får du och jag =) Jippie!!!



Tack än en gång för i går. För att Du kom och för de fina presenterna. Hoppas du hade roligt trots att du var ensam nykter. Och vi andra var...hrm...lite mindre nyktra. HA HA =)



P & K

2011-08-21 @ 19:38:50
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Sandra

Åh Gud så underbart!!! Vilken tur!

Och så underbart att frossa i bakverk!

Kram

2011-08-21 @ 19:54:32
URL: http://Sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0