Lunch.

Idag var jag som sagt hemma hos min vän Cattis.
Hon gjorde god pasta/tonfisktsallad till lunch och så drack vi stora mängder kaffe såklart...:-)
Babbel, babbel, babbel...det är något visst med henne som gör att man inte kan sluta prata...vi är rörande överens om mycket och hon förstår mig på alla plan...;-)

När jag ändå var i krokarna runt Smedby passade jag på att hämta hem min lilla tjeja Nathalie.
Hon fick följa med mig ut hit och hämta mina fina, och kusinerna blev överlyckliga över att se varann!!

Nu blir det kräftor som älsklingen har överraskat mig med...GÖTT!!




Förresten, vad tycker Ni om den nya headern...?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fint du har gjort här på bloggen! =)

Nathalie ÄLSKAR att få följa med moster hem - hon älskar DIG! ♥

Puss.

2011-08-25 @ 23:38:02
URL: http://pysselannas.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Jättefin är header'n. Alltid lika kul att kika in här och se vad ni har för er.



Trevlig helg! =)

Postat av: Cattis

Babbel babbel ja, herregud vad munnen går på oss, ha ha =) Men det är som du skriver, vi har väldigt mycket gemensamt och mycket lika tänk om saker och ting. Och så tycker jag ju så väldans mycket om dig!



Tack snälla för besöket i dag, vi ses snart igen.



Puss & Kram



Ps. Headern är jättefin!! Kul med lite nytt och nytänk, att du visar med bilder vad bloggen handlar om. Om jag får komma med ett önskemål så skulle jag önska lite mer färg. Antingen i headern eller bakgrunden, det är väldigt vitt och ljust just nu. Snyggt och stilrent är det, men du vet ju, jag älskar färg =)



2011-08-26 @ 09:03:28
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0