Leverans.

Nu har leveransen kommit från e.l.f.

Massor med nytt att testa, och hittills är jag väldigt nöjd...:-)

Ett transparent mineralpuder som mattar ner och ett mineralrouge i färgen "Rose".


Borstar i olika storlekar.
Dom ljusa är främst till mineralsmink, och den andra är en "vanlig" rougeborste.


Ögonfransböjare.


Läppglans.


Två olika sorters concealer.


Eyeliner.
En flytande och en penna.
Har testat båda och är mer än nöjd!!

Jag har inte hunnit testat allt än, men en recension på vilka produkter som känns bra kommer komma vartefter.

Nu när jag skriver det här inlägget så slår det mig att jag har fått förfrågan om att gör ett
"min-vardags-makeup"-inlägg.
Och det ska jag försöka ordna till vartefter..:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0