Hemma.

Nu är vi hemma igen, i hemmets lugna vrå.
Vi har haft det såå bra, vilket väder det har varit!!
Helt otroligt att vi lyckades pricka in 4 soliga dagar i rad, härligt!!

Vi har ägnat dagarna åt stranden.
Böda Sand....vilken strand!!
1 mil lång vit sandstrand, man tror knappt att man är kvar i Sverige!!

Jag berättar mer sen, och jag har massor med bilder att visa.
Men nu måste jag öppna dörren för mamma, pappa och Anna.
Dom är här i krokarna, och passar på att komma förbi och kramas lite innan dom far tillbaka in till stan, myysigt...:-)

♥ Mina fina pojkar ♥
Gissa om dom trivdes...:-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Stekarna på Böda... =)

Mosters fina killar.

2011-08-08 @ 23:15:31
URL: http://pysselannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0