Frita.

Idag har jag och Theo varit på Frita och hälsat på.
Stora krokodiltårar rann nerför lillemans kind när vi gick nerför gatan mot skolan.
Han ville inte börja skolan, han tyckte inte det skulle bli kul att träffa sina nya klasskamrater och han skulle inte leka med några leksaker!!

Som tur var släppte det ganska så snart.
Hans lärare var duktiga på att "manövrera" honom till att bli lite nyfiken på allt som fanns i alla backarna.

Imorgon kör vi en timme till, då är det nog andra miner hoppas vi på...:-)

Han är så mammig min lille pojk...:-)


Kommentarer
Postat av: Cattis

Plutten då :-/

Jag har nu skickat iväg dagisansökningar för Jack...usch...tiden kommer gå så fort och jag kommer inte vara redo i januari...ha ha. Min lilla bebis ♥.



P & K

2011-08-18 @ 13:42:01
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0