Torrshampoo.

Är det någon produkt i badrumsskåpet som inte får ta slut så är det mitt älskade torrshampoo!!
Jag använder det dagligen, inte bara för att få en fräschare känsla, utan även för volym och mer struktur.
(Använder nästan aldrig Dust It eller Saltvattenspray längre)
Men, det finns en djungel av märken och sorter, och jag har hunnit prova en del...
Här är 4 olika som jag provat, och sen hoppas jag att Ni kan tipsa mig om andra bra märken..:-)

Först ut är...

En nyhet på H&M.
Ger riktigt bra resultat, och är väldigt drygt.
Dock inget för brunetter, då man blir väldigt "vit" i håret.
Tyvärr väldigt "dammigt" pulver som gärna lägger sig som en matta över kläder, handfat m.m
Skulle absolut kunna få toppbetyg, men det sistnämnda drar ner det.
Prisvärt!!


Första torrschampoot jag testade.
Kändes riktigt lyxig i början, och tycker fortfarande det känns bra.
Effektivt.
Luktar gott.
Bra, men inget speciell...


Funkar bra.
Luktar kokos och det känns väl sådär.
Effektiv, men ingen "wow"-känsla...


Billig, dock väldigt odryg...
Inte så effektiv, men luktar gott!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kör för tillfället med Proffs. Men jag tycker den vita från Hårvårdsbaren är bättre...

Puss mitt <3 !

2011-04-20 @ 18:44:59
URL: http://pysselannas.blogg.se/
Postat av: Sandra - Följ min gravidresa

vilken är favoriten än så länge då?



kram

2011-04-20 @ 19:45:29
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0