Regn.

Regnväder idag...trist!!
Jag som var sugen på att köpa fina blommor till altanen och plantera.
Jaja, vi har ju ett garage att hålla till i, så jag får väl stå därinne...;-/

Lucas har haft lite sovmorgon ihop med mig och Theo idag.
Han har studiedag, så han börjar samtidigt som brorsan...lyx för honom...:-)

Själv ska jag iväg och jobba extra!!
Lite förberedelser på jobbet som ska vara fixat tills imorgon, jag älskar "extrauppdrag"...hihi!!


Ha en trevlig dag mina vänner, och glöm inte paraplyet...;-)




Topp - H&M, Jeans - Cubus, Tygkängor - Din Sko, Armband - Cubus, Örhängen - Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Sandra - Följ min gravidresa

Svar: jaa visst blir man. Jag ska köpa blommor efter jobbet idag, det står att de ska vara uppehåll och sol ikväll så hoppas på det =)



Ang fikan, så kan jag nog varje dag nästa vecka.. Hur ser det ut för dig..?

Kram

2011-04-06 @ 09:26:14
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Tess

Åhh tycker ditt hår alltid ser så himla fint och vårdat ut. Vad använder du för schampo?

Kram

2011-04-06 @ 21:20:47
URL: http://thereseeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0