Gomorron.

Söndag idag, och det var länge sen jag varit borta från bloggen så många dagar...!!
Tack för fina kommentarer Ni lämnat här och på FB, sånt värmer såklart...:-)
Ni verkar gilla den blandning av ämnen jag skriver om, det är kanske bara jag som tycker det kan te sig en aning ointressant ibland...;-/

Nog om det, jag tog en skön paus helt enkelt, men nu fortsätter jag som vanligt...:-)

Helgen har hittills varit full med aktiviteter.
Bowling i fredags med arbetskamraterna.
Det var Din Sko "Ingelsta Shopping", Din Sko "City" och Ecco "Ingelsta Shopping" som var på Hugo för att käka och bowla, och vi hade supertrevligt...kvällen blev en aning sen, men vad gör väl det...hihi...;-)
Jag har förövrigt träningsvärk än...;-)





Gårdagen spenderades i Borgsmohallen där Lucas hade innebandyavslutning.
En riktigt trevlig tillställning med mycket skratt, många matcher, fika och medalj- och diplomutdelning!!
Lucas gjorde mål och var mäkta stolt över sin fina medalj han fick...:-)



Nu ska vi alldeles strax bege oss bort till konstgräshallen här i Krokek.
Lucas ska ha sin första fotbollsträning idag, och det ska bli kul att se...:-)
Theo vill ju inte spela fotboll (mer än hemma i vardagsrummet förstås), så hans träning är nedlagd för tillfället.
Men han kanske blir sugen igen när han ser att Lucas spelar, vi får se...
Lucas har förövrigt inte varit sig lik dom senaste dagarna!!
En krock med en klasskompis i fredags har gjort så han mer liknar en "Avatar" för tillfället...stackarn..

Nu börjar det bli mer och mer blått runt ögat, så förhoppningsvis lägger sig svullnaden snart...


Nu måste jag fixa till mig innan det är dags att gå!!
På återseende...;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0