28 April 2011

Solen skiner, himlen är blå...
Härligt, nu börjar det likna nått igen efter gårdagens regn!!

Har precis ätit lunch, grekisk sallad...

Mmm, älskar´t!!

Nu är jag mätt för några timmar framåt, iallafall 4 timmar.
Man ska äta var fjärde timme för att hålla förbränningen igång, och det försöker jag hålla.
Jag är annars ganska slarvig med att äta regelbundet. Kan komma på sent på eftermidda´n att jag inte har ätit någon mat, och då trycker jag i mig en stooor portion, och så håller jag på sådär.
Nä, ordning på torpet ska det va, det mår nog både kroppen och själen bra av...:-)

Nu ska jag brassa in till stan och jobba lite.
Ha en härlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Mmm...gud så gott med grekisk sallad.

Perfekt sommarlunch!

Ska köra på lite ceasarsallader i sommar med, så gott med parmesan och brödkrutonger!



Puss o Kram

2011-04-28 @ 21:28:30
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Kimmen

så söt du är min älskling! Puss!!

2011-04-28 @ 22:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0