18 April 2011

Måndag idag, och Lucas första dag på påsklovet!!
Jag och Theo har ju nästan också lov kan man säga, vi är lediga alla dagar utom tisdag den här veckan, lyx!!
Det har ju varit helt underbart väder, så veckan kunde knappast ha startat bättre...:-)
Först hälsade vi på min farmor och farfar på landet.
Killarna var ute hela tiden och sparkade boll, spelade bandy och hoppade studsmatta och njöt av solen...

Sen bar det av in till stan för avlämning av liten Theo hos mormor och morfar, och vidare färd för Lucas och mig till tandläkaren.
Snabbt, lätt och smidigt gick det där, skönt!!

När vi kom hem höll Kimmen på att fixa iordning våra blivande vardagsrumsfönster.
Dom är större än vad vi har idag, och det kommer bli superfint när dom är på plats.
Jag längtar...

Sist men inte minst, en perfekt avslutning på en perfekt dag...

...grillat till kvällsmat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0