Ni är bäst!!

Jag vill bara säga TACK än en gång!!
Här loggar jag in på morgonkvisten, och ska börja med dagens första inlägg, då jag ser att jag redan fått 10 kommentarer här på bloggen och flera kommentarer på Facebook fyllda med tips och råd hur jag ska gå vidare med min hundrädda lilla pöjk!!
Ni verkar rörande överrens om att det är något jag/vi ska gå vidare med, och inte bara låta det vara.
Och det är så jag också känner.

Jag fick ett underbart förslag av en fin vän som erbjöd sig att hjälpa.
Vi ska ha en liten "hunddate" i lugn och ro, och det tycker jag låter som en mycket bra idé!!
(Precis som ni alla andra också tyckte vi skulle göra.)

Jag kommer absolut fortsätta skriva om det här, så ni får veta hur det går.
Jag kanske t o m kommer kunna lägga upp en bild med Theo och vovven på samma kort...:-)


Nu är det snart dags för mig att lämna Theo på förskolan, för vidare färd mot stan
(lunch med mamma och syster och sen jobb).
Jag hoppas inte det är någon utflykt inplanerad för honom, det skulle vara skönt att lämna en glad och sprallig Theo idag!!

Ha det bäst mina underbara läsare!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en JÄTTE bra idé att låta Theo vänja sig vid en hund o KANSKE tom kunna vara med på samma bild!! ;0) Men STRESSA honom INTE!! ;0) Låt det ta den tid HAN behöver!!



LYCKA TILL!!

KRAMAR!!

2010-09-10 @ 14:10:26
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: johanna

Hade en ompis som hade en hundrädd dotter. Hon lät henne träffa hundar småstunder lite då och då. Eftre ett tag blev det bättre. Det är nog mycket en vanesak.

Lycka till!!!

2010-09-10 @ 15:16:28
URL: http://jojeslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0