Modig.

Och kanske världens stoltaste för tillfället...

Min arbetskamrat Josefine kom hit idag med sin vovve Barney, och Theo tog det jättebra.
Sen att Barney är en väldigt liten och lugn hund gjorde säkert sitt till, men det är en bra början...

Han är så stolt över sig själv, och det är så kul att se.
Min duktiga unge...:-)


När Lucas kom hem från skolan ville han givetvis också mysa lite.
Han som älskar hundar och gärna vill ha en egen!!



...om en liten stund drar jag vinnarna i utlottningen...;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad underbart att se!

Vilka fina bilder!



Puss.

2010-09-15 @ 21:26:01
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Jenny F

Guud så glad jag blev i hjärtat att se detta!

Underbart. Ska berätta för min mamma, hon har funderat på din Theo och känt med honom... Hon ställer gärna upp om Ni behöver! Men det ser ju fantastiskt mysigt ut på bilderna!



Hälsa Theo att han är en superduktig , klok och modig kille!



Stora kramar till ER!

2010-09-15 @ 21:32:43
URL: http://forell.nu
Postat av: Sandra

Åh va härligt att se!!!

Det är verkligen en bra början.

Kram

2010-09-16 @ 08:48:26
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Cattis

Åh vad glad jag blev nu!

Jätteroligt att se :-)



Kanske kommer han fortfarande vara rädd för kompisens hund, men nu gäller det i alla fall inte alla.



Puss o Kram

2010-09-16 @ 09:49:41
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Lina

Titta så fina bilder !!! Det ser ut att gå bra. Du får berömma honom massor. Han är så duktig! Det är en bra början.

2010-09-16 @ 10:00:37
Postat av: Mamma

Nu blev jag glatt överraskad, vilket framsteg!!!

Krama killarna från mig.



Mamma/mormor

2010-09-16 @ 11:06:41
Postat av: Vilden

Åh Theo Tott vad modig och duktig han är!! Blev alldeles tårögd när jag såg de fina bilderna på honom och hunden (för även om den är liten och snäll så är det ändå en hund så jag är mäkta imponerad!). Ett stort steg för en liten människa och han har all rätt att vara stolt över sig själv!



Många kramar

// Gudmor

2010-09-16 @ 11:20:14
Postat av: Hanna

ÅHHH, finaste duktigaste skruttunge!

2010-09-16 @ 20:50:14
Postat av: Malin

Så UNDERBART att se!!!! SÅ MODIG!!! Även om det är/var en LIIIITEN hund så är det ju ändock en HUND!!! Snart släpper det helt ska du se!!!!

Ge honom en kram från en av "TANTERNA" på mammas blogg o tala om för honom att till o med JAG är stolt över honom!!! ;0)



KRAMAR!!

2010-09-18 @ 12:18:24
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0