6 månader.

Jaa, det hade hänt en del med lilla Lamin sen jag såg honom sist...


Stora killen, som om bara några dagar blir 6 månader.
Jag säger det igen...Guuud va tiden går fort...;-)
Det var jättemysigt att få träffa Johanna och Martina över en fika.
Man hinner ju inte ses så ofta längre, nu när vi inte jobbar ihop...:-(

Innan jobbet hann jag även med en sväng förbi Eglina.
En puts behövdes efter 3 veckor, och nu är dom i skick som nya igen...


Nu lockar sängen vill jag lova.
Har liksom inte piggnat till ordentligt idag känner jag, efter dom få timmarnas sömn jag fick inatt.
Måtte jag somna fortare ikväll...jaa det lär jag väl göra...


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, så stor han har blivit. =) Helt UNDERBART söt. =)

Nygjorda naglar, vad skönt. Det kommer nog inte dröja länge förens jag sitter hos Eglina igen. Jag hatar mina naglar nu...

Puss puss

2010-09-23 @ 12:18:58
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: johanna

Tack för igår...Ja mysigt med fika, det måste vi definitift göra om snart igen...

Stooor Kram!

2010-09-23 @ 20:02:57
URL: http://jojeslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0