Söndagsmorgon.

Och det första Theo sa idag när han vaknade var:
-"Mamma, imorgon fyller jag år!!"

Tänk vad stort det är, vad förväntasfull man själv var när man var liten och födelsedagen närmade sig.
Jag kommer ihåg när syrran och jag var små, då sov vi alltid över hos varandra (alltså antingen sov Anna i mitt rum, eller jag i hennes...;=) natten till våran födelsedag.
På morgonen kom mamma och pappa in med varsin frukostbricka och varsin påse med paket till oss.
Jag kan fortfarande känna pirret i magen när vi hörde hur dom styrde och ställde där ute i köket, och man låtsades att man vaknade när dom började sjunga utanför dörren!!
Hihi...tänk va mysigt det var!!
Skulle man kunna återuppleva en sån dag igen, så skulle jag mer än gärna göra det :-)



Dags att sluta drömma, tillbaka till verkligheten!!
Jag är ju faktiskt påväg till jobbet...:=)

Ha en bra dag!!





Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha en bra dag på jobbet.



Kram

2010-10-10 @ 10:52:18
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis Totte på 5-årsdagen från Fia, Pelle, Edwin o Gustav

2010-10-11 @ 08:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0