Regnet det bara öser ner...

...vilket höstväder vi har.
Precis som det ska vara...;-)

Både Kimmen och jag jobbar idag, så jag ska alldeles strax packa in grabbarna i bilen och skjutsa dom till mormor och morfar.
Det första Theo sa imorse när han vaknade var att han ville sova över där, men tyvärr så går ju inte det idag eftersom det är jobb/förskola för alla inblandade imorgon, så det får bli en annan gång!!

Nu, dags för frukost.
Favoriten här hemma är havregrynsgröt med äppelmos, mjölk och kanel....Mmmmm!!
Lätt och smidigt, och jag är glad att barnen älskar det.


Jag önskar Er en härlig söndag!!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Mmmm....havregrynsgröt äter jag nästan varje morgon. Fast med lingonsylt och mjölk.

Gott, smidigt och rätt så nyttigt.



Puss o Kram

2010-10-24 @ 22:01:21
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Tess

Hej.. var har du köpte din fina mini jacka eller vad man ska kalla den. Super snygg... :)

2010-10-25 @ 22:08:06
URL: http://thereseeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0