Nu blev jag glad!!

Hur glad blir man inte när man loggar in på datorn och läser en sån här kommentar...

Postat av: Sara

Jag såg dej för några dagar sedan.. o du ser verkligen inte ut som snart 30!! så fräsch 2 barnsmamma!! :) du hade på dej en svart dunjacka.. jätte fin! vart har du köpt den?


Tusen tack för dom orden, dom värmde verkligen!!
Jackan är köpt för ca 4 års sedan på Stadium...:-)

Idag ska jag jobba.
Har varit ledig måndag och tisdag, så nu är det dags att sätta fart igen!!
Men först blir det en snabbsväng förbi Eglina och sen en lunch på stan med mamma och syrran.
Vilken härlig dag, va glad jag känner mig...:-)


Som Ni ser fick jag sällskap framför kameran idag.
Theo kör klädkod "Blått", helt självvalt!!
-"Mamma...idag ska jag bara ha blått på mig...!!"
Så söt, jag tror jag skådar ett litet klädintresse i denna unga man, gärna för mig...;-)
Vad Kimmens klädkod är vet i sjutton....joo, just det jaa, träning förstårs.
Han är påväg till gymmet...:-)

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: CAJSA

hihihi vilka gulliga familje kort !! tycker att det är mysigt att ni delar me er av er vardag! TACK

KRAM cajsa

2010-10-21 @ 07:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0