Klar!!

Det är inte varje gång man gör iordning sig till party redan på förmiddagen.
För att hinna allt som skulle hinnas, fick jag göra det idag.

Först var Kimmen iväg med Lucas på innebandyträning.
Under tiden dom var iväg fixade jag till mig för att sedan följa med Theo på badkalas.
Jag kände mig lite lätt för mycket där jag satt på Råsslabadet i full partymundering och tittade på alla glada föräldrar och barn som plaskade och lekte.
Theo satt som ett plåster i knät på mig, så efter en timme åkte vi hem, och inte mig emot, jag höll på att flyta bort så himla varmt det var där inne...:-/


Nu bär det strax av in till stan och 30-års-fest!!
Lucas ska sova hos moster & morbror och Theo hos mormor & morfar.

Jag önskar Er en härlig lördagskväll, för det ska vi ha :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0