Innebandy.

Innebandy är det som gäller för oss på lördagsförmiddagrna.
Lucas har börjat spela det, och han älskar´t!!
Det är så kul att se hur han verkligen kämpar, koncentrerar sig och ger allt när han är där, min duktiga pojke...:-)


Snart ska jag börja fixa ordning mig till kvällen!!
Jag och mina arbetskamrater ska träffas och käka och bowla ikväll.
Riktigt roligt att göra något ihop utanför jobbet ibland!!
Men den stora frågan är: Va sjutton ska jag ha för kläder...:-/
Jag brukar vanligtvis alltid ha bestämmt det långt innan, men den här gången har jag liksom inte tänkt alls.
Jaja...något hittar jag väl förhoppningsvis!!
Jag visar er sen, innan jag går...:-)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Lucas o Marie!

Va kul det ser ut! Jag får/ska inte spela mer för mitt knä spökar men kommer gärna och tittar någon gång när du tränar. (Jag kan gärna vara målvakt om vi ska spela hemma någongång). Vi ses senare idag hos Robin som vi ska gratta på hans 7-års-dag.



Kram o puss från mormor/mamma

2010-10-31 @ 08:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0