Höst.

Höstjackan hänger i hallen och vårjackan hänger i garderoben i källaren.
Visst är det härligt att få bylsa på sig massor med varma kläder nu när vi är inne på hösten!!
Jag älskar´t och har längtat...:-)


Den här senapsgula halsduken rotade jag fram ur min tygkasse med halsdukar och scarfar.
Men jag vet inte vad jag tycker om den...:-/
Färgen är fin på andra, men jag är tveksam till den på mig.

Däremot skulle jag gärna vilja ha en militärgrön/mossgrön halsduk.
Det är absolut en favoritfärg för mig!!
Något tips på vart jag kan hitta det??

Och förresten, vilken färg är eran höstfavorit??


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Hej!

Ja du, det är ju så olika hur mycket folk äter. Men jag gjorde 2 tårtor och vi var ca 8 personer, men då fick jag nästan en hel tårta över.

Så 6-9 personer för 1 tårta kanske.



Hoppas allt är bra med dig.

kramar

2010-10-08 @ 15:22:01
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Cattis

Militärgrön / Lila / Vinröd



Puss

2010-10-08 @ 19:42:39
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Sandra Almström

JAg tycker du är fin i den färgen. JAg har gärna den färgen, lila eller röd eller grön... HAr lite svårt att bestämma mig. Beror på vilket humör jag är på eller vilka kläder jag ahr på mig i övrigt. Brunt eller grått kan va fint oxå =)



När ska vi boka in visning??



Kram

2010-10-11 @ 19:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0