Hallå, hallå!!

En liten uppdatering kanske vore på sin plats, eller vad säger Ni...:-?
Gårdagen gick i ett, från morgon till kväll.
Bl a så var jag hos läkaren med min handled igen, och nu blir det operation (väntetid tre månader).
Det är med lite skräckblandad förtjusning jag ser fram emot det...:-/
Dels ska det bli jätteskönt att äntligen bli av med knölen, och dels få bort värken, samtidigt som jag är nervös för operationen och att jag ska få tillbaka samma skit om ett tag igen...
Det är ju inget man vet i förväg och inget man ska gå och oroa sig för, men Ni vet hur man är, man tänker och tänker och tänker...!!

Nåväl, det tar vi då isåfall.
Nu ska jag sticka till jobbet, på återseende...:-)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag skjutsar dig gärna till Finspång när det är dax.

Tycker du jobbar mycket nu, är det extramycket att göra på jobbet?



kram mamma

2010-10-28 @ 12:03:32
Postat av: Anna

Operationen kommer gå superbra Marie!

Vad snygg du är förresten i dina nya byxor. Jag blir lite sugen på den färgen med faktiskt...

Kram kram

2010-10-28 @ 12:56:18
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: cajsa

HÄRLIGT me en uppdatering;)



Klart att det kommer bli bättre efter operationen Marie!! Håller tummen för dig!Men det är jobbigt att gå o vänta, 3 mån är ju rätt lång väntan!

Önskar dig en fortsatt trevlig torsdag!

KRAM Cajsa

2010-10-28 @ 14:10:02
Postat av: Malin

Om op blir i Finspång kommer det gå jätte bra!!! Henke opererade ju sitt knä där o de var JÄTTE gulliga!! Sen är det ju HEMSKT att gå o vänta o tänka o grubbla o analyser sååååå länge!!! Men det kanske går fortare!! Henkes op behövde han bara vänta på i ca 6 veckor!! Alltså halva tiden, fast dom sagt 3 månader från början!!



LYCKA TILL NU!!

KRAMAR!

//Malin

2010-10-28 @ 18:39:37
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0