Frukost.

Åhh, ge mig mer tid på morgonen!!
Frukost är det bästa som finns, jag kan sitta hur länge som helst dom dagarna jag är ledig.
Ledig är jag dock inte idag, arbetshelgen är åter här.
Och det sega är att jag har 3 arbetshelger framför mig...:-/
Jag har bytt en helg för att kunna vara ledig på min födelsedag, och då blir det sähär.
Dock kan jag ju se fram emot 3 lediga helger på raken i november...alltid något...;-)


Hoppas Ni får en underbar lördag.
Och är Ni sugna på att hälsa på mig så vet Ni ju vart jag finns...:-)


Kommentarer
Postat av: CAJSA

OHH VA MYSIGT det ser ut när du sitter där i godan ro o mumsar i dig färska frallor :) hoppas att din dag blir bra på jobbet!!! kram cajsa

2010-10-09 @ 11:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0