Frost.

Nu är den här, frosten!!
Underbart att skrapa rutorna på bilen....eller inte...!!
Fast värre saker finns det att bekymra sig över, så nu släpper vi det...;-)

Iallafall, snart dags för mig att fara till jobbet.
Min ANDRA helg av tre i rad, känns bra!
Tiden går ju så himla fort som bekant, så snart är även den över.

Imorgon ska Kimmen jobba också, så syrran ska ha barnen.
På kvällen har vi bestämt gemensam kvällsmatstund i Smedby, kan vara det jag ser fram emot mest på hela den här helgen!!
Jag bara älskar´t!!

Nu, dags för frulle...:-)




Kommentarer
Postat av: Malin

TREVLIG HELG!!! ;0)

2010-10-16 @ 16:37:47
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Cattis

Usch ja, nu är kylan här.

Men ni som bor som ni bor kan ju ha kupévärmare i bilarna, det skulle jag ha :-)

Vi får nog inte ha det i våra garagelängor tyvärr...



Puss o Kram

2010-10-16 @ 22:04:54
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0