Effektiv.

Idag har jag varit effektiv.
Inget som var planerat, utan mest bara för att jag var sugen på att ta tag i allt som skulle göras...:-)
Inte ofta man känner så, så det gäller att passa på när tillfälle ges.

* Jag har röjt undan dom flesta utemöblerna och ställt in dom i garaget för vinterförvaring.
* Jag har plockat och fixat här hemma,
(jag kan inte förstå att det ska vara så svårt att komma ihåg att vattna blommorna i tid INNAN dom börjar lessna...)
* Målat naglarna TVÅ gånger...hur mycket jag än tror att jag trivs i lila så kan jag inte med det när det väl sitter på naglarna, så nu är dom röda istället...;-)
* Druckit varm choklad och ätit ostsmörgås med killarna. Efteråt blev det dusch och nagelklippning för deras del.
* Och sist men inte minst, tagit hand om ALL REN TVÄTT!!
Alltså, jag lovar alltid mig själv att aldrig bilda klädhögar i tvättstugan mer, men ändå så är det "Mount Everest" där inne titt som tätt!!
Det här är dagens skörd...
Nu ska jag strax ner i källaren och hänga en maskin tvätt.
Sen blir det tv:n en stund, Lyxfällen måste jag bara titta på ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0