Present.

Hihi...jag har redan fått en födelsedagspresent!!
Min nageltjej Eglina gav den perfekta grejen till mig.
Någon sorts olja eller lack, som gör att nagellacket ska torka fortare...:-)
Man målar naglarna som vanligt, sen lägger man en droppe av oljan vid varje nagelband. Sen flyter det ut över nageln och gör lacket torrt.
Perfekt tycker jag, perfekt tycker Kimmen som tröttnat på att jag alltid sitter i soffan och viftar och skriker:
-"Ackta mina naglar, dom har inte torkat än"...hihi!!

Nya naglar blev det som sagt också.
Vit fransk manikyr.
Nu känner jag mig strålande vacker om händerna igen!!

Tusen tack för allt Eglina :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va bra!!! Det kanske man skulle prova. Det är ju super jobbigt att sitta och vänta på att det ska torka.

Kram

2010-11-18 @ 21:50:40
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: cajsa

det va en perfekt present till dig Marie;) o naglarna va fina som vanligt ;)

Hoppas att eran fest blir helt underbar!!! Kram o trevlig helg!!!

2010-11-19 @ 07:49:46
Postat av: Vilden

Funkar det?? Och var får man tag på det??



Det där vore perfekt för en annan också eftersom mitt största problem vid nagellacksmålning är att jag aldrig har tålamod att låta det torka ordentligt. (Vaknar oftast med kuddavtryck i lacket eftersom jag som regel målar på kvällarna :S )



Så lite magi vore inte fel :)



Puss å kram

// Kusin vitamin

2010-11-19 @ 12:40:37
Postat av: Malin

Jag blir SÅÅÅÅ sugen på att börja fixa naglarna igen!!! Men tycker att det är lite i dyraste laget tyvärr... Men kanske efter jul!!! Jag känner mig ju SÅÅÅÅ mycket fräschare när jag har fina naglar!!! ;0)

Hoppas ni får en KANON dag imorgon!!!

KRAMAR!!!

2010-11-19 @ 19:22:41
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0