Kallt.

- 8 grader....Brrrr!!
Kallt, kallt, kallt!!
Det är precis vitt ute av frost.

Jag skulle egentligen bara arbetat några timmar idag, men det blir en heldag för mig.
Jag var helt vimmelkantig imorse när jag vaknade, råkade sova 1 timme längre än vad jag hade tänkt...:-/
Det är nästan alltid så efter en arbetshelg, man är lite extra trött på måndagsmorgonen.

Men nu har jag piggnat till en del tror jag.
Nu är det dags att klä på sig stora vinterjackan och gå ut och skrapa bilen.


Vi hörs ikväll...:-)

Kommentarer
Postat av: Fialotta

Hej! Vart har du köpt din snygga jeansskjorta? Jag har letat under hösten efter en lite mellan-mörk jeansfärgad MEN har ej funnit nån. Det ser ut som om din hade en fin färg dock :-) Tack för en trevlig blogg!

2010-11-11 @ 17:48:29
Postat av: Marie

Hej Fialotta!!

Tack för kommentaren, va kul att du gillar min blogg...:-)

Jeansskjortan är köpt för ca 1 år sen på Gina, och jag har för mig att det finns något liknade nu med...men jag är inte säker...:-/

Hoppas du får tag i någon skjorta du gillar!!



// Kram Marie

2010-11-12 @ 08:19:09
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0