Del 2 - Födelsedagen!!!

Jag hoppade upp ur sängen redan kl kvart över 6, jag kunde verkligen inte sova längre.
Ställde mig i duchen och samlade tankarna lite, jag var verkligen så himla spänd och nervös...:-/

Jag klädde på mig, käkade frukost och gjorde en låtlista på Spotify (som skulle användas senare på kvällen).
Kl 8:30 packade jag bilen och for in till stan och syrran.
Vi tog en kopp kaffe ihop, innan mamma och pappa kom och skjutsade oss till salongen där vi skulle bli sminkade och stylade i håret.
Det var duktiga Vicky som tog hand om oss, en riktigt duktig, glad och trevlig tjej!!
Först var det Annas tur...

Och sen min tur...


När vi var klara, det tog ca 3 timmar, så kom mamma och hämtade upp oss.

Vi åkte hem till dom och åt lunch, min absoluta favoriträtt...

Varmrökt lax, romsås och potatis...Mmmmm!!

Efter det var det dags att åka till lokalen.
Maten skulle fixas, salladen skäras och mycket annat!!

Anna gjorde en jättefin gästbok som alla gäster skulle skriva i.
Otroligt kul att spara och ha som minne av våran 30-års-dag!!


Hihihi...innan gästerna kom lugnade vi nerverna lite med en varsin cider!!
Den satt där den skulle...;-)

När gästerna väl kommit fanns det inte mycket tid för fotografering för våran del längre, så tyvärr har jag inga partybilder att bjuda på....än iallafall...!!
Jag vet ju att det knäppdes en hel del kort under kvällen som jag hoppas få ta del av.
Ni som känner er manade får gärna maila lite bilder till mig...;-)
([email protected])

Dagen, kvällen jaa hela dygnet var bara som en enda stor dröm!!
Vi hade inte kunnat önska oss något bättre!!

Stort tack till Er alla som gjorde våran dag till den det blev!!
Vi kommer alltid minnas våran 30-års-dag med ett stort leende på våra läppar!!


Kommentarer
Postat av: johanna

Ohh va fina ni blev :)

Och jättefin dukning och gästbok...

Hoppas ni fick en alldeles underbar kväll...

Stort grattis till dig och din syster!!!



Kramar!

2010-11-22 @ 01:44:15
URL: http://jojeslife.blogg.se/
Postat av: sandra

vilken härlig dag, och så snygg du är!!

Härligt att ni fick en underbar födelsedag.



kram

2010-11-22 @ 09:03:21
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: cicci

Helt underbara bilder, va fina ni var. Vad kul att kvällen blev lyckad. Kram

2010-11-22 @ 10:03:58
URL: http://ciccimedfamilj.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Så fina ni är! Vilken underbar dag det låter som, jag längtar tills jag fyller 30 ;)

2010-11-22 @ 11:01:53
Postat av: Cattis

Fy fäään vad snygg du är!

2010-11-22 @ 11:48:03
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0