Del 1 - Förberedelserna.

Åhh, det finns så mycket bilder så jag måste dela upp det lite...:-)
Vi kan ju börja med dagen INNAN festen, då det handlades, dukades och fixades.

Anna och jag for runt till olika butiker, sen åkte vi och mötte upp mamma som hade beställt bord på en restaurang dagen till ära...:-)


Efter maten fortsatte Anna och jag att handla det sista som behövdes.
Mamma åkte och fixade nyklarna till lokalen, sen träffades vi där...

Vi dukade alla bord och dekorerade dom.
Vi plockade fram brickor och glasen som välkomstdrinken skulle serveras i.
Lastade in all mat och dricka i kylen, och gick igenom allt ytterligare en gång så vi inte hade missat något.

Även Idas sambo Henke kom och fixade med ljud och ljus så det skulle vara klart till dagen efter.
Vilken klippa säger jag bara, utan honom hade det inte blivit i närheten av den fest det faktiskt blev.
Världens ös på dansgolvet HELA kvällen...haha...idag känns det som jag har varit med om världens gympapass ...träningsvärk överallt...;-)
Henke har förresten ett eget företag, www.eventbolaget.nu.
Kika gärna in på hans hemsida, jag kan varmt rekomendera honom om Ni är i färd att planera någon stor fest!!

Iallafall, på kvällen åkte jag hem och lagade allt kött som skulle serveras på festen.
Helstekt fläskfilé i ugnen, hur smidigt som helst.
Ett smidigt alternativ om man ska laga mat till mycket folk!!

Jag stupade i säng runt halv ett, helt slut men ändå pigg...Hmmm förväntansfull kanske det kallas...;-)


Kommentarer
Postat av: Cattis

Mmmm....jag är så jefla sur på min magsjuka som visade sig inte vara någon magsjuka.

Ni ser ut att ha fixat en så himla rolig fest.



Puss

2010-11-22 @ 11:50:05
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: birgitta

Halloj tjejerna!

Ni är lika snygga som alltid;-)

Lik mor är ni också.



Hälsa mamsen.

Kram gamla städerskan på HSB;-)

2012-02-26 @ 10:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0