2010-11-01

Nu är vi inne i den magiska månaden när årets fest kommer att äga rum...!!
Anna och jag pratade om våran födelsedagsfest senast igår.
Det är en hel del att planera förstårs men det är verkligen bara såå kul!!
Det bästa med allt är ju faktiskt att vi är två som planerar, som fixar och som styr.
Jag är så glad att jag alltid får dela såna här dagar med min allra bästa kompis, min syster!!
Vi har alltid följts åt med allt vad vi har gjort, och det kommer vi fortsätta göra resten av våra liv.
Det är guld att ha någon man känner så för och det är guld att veta att den andra känner likadant tillbaka!!



Kommentarer
Postat av: cajsa

ohhh man blir aldeles varm i hela kroppen när man läser detta!!!! Jag har 2 kompisar som fått tvillingar nu i höst o jag hoppas att dessa tvillingar oxå kommer älska varandra lika mycket som du o anna älskar varandra:)

kram cajsa

2010-11-01 @ 12:01:53
Postat av: Cattis

Underbart, och ni är bara så fina på det där kortet.

Borde förstoras och sättas upp på vägg :-)



Årets fest ja....gud så roligt det ska bli!



Puss

2010-11-01 @ 13:07:27
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Camilla

Ååå den där bilden är så härlig!! :)

Kul med fest. Vi får väl se om vi kan få till någon date under veckan! :)

kram

2010-11-01 @ 13:21:14
URL: http://stjarne.blogg.se/
Postat av: Fia

Förstår känslan av att vara så nära sin syster. Det är underbart! Hoppas ni får en underbar dag och fest. Kram

2010-11-01 @ 20:41:55
URL: http://www.fiasvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0