Packning.

Den här dagen ska ägnas åt att tvätta, vika och bestämma packning.
Det är strålande sol ute, och det skulle vara underbart att få sätta sig i solstolen och läsa en bok, MEN väskorna packar sig inte själva + att jag gillar att planera och organiserna.
Jag och mina listor kommer väl till pass vid tillfällen som dessa...;-)

Dessvärre känner vi oss lite halvsjuka.
Båda barnen är hostiga och känns varma, Kimmen har ont i halsen och jag känner mig lite förkyld.

Men, men...det är några dagar kvar.
Det kan ju hinna vända, det har ju hänt förr...!!

Jag längtar såå mycket till Turkiet...:-)





Kommentarer
Postat av: cajsa

håller stenhårt i min tumme att ni INTE blir sjuka!!!!

haru skrivit upp dem 4.a p.na??

pass pisetas p-piller o piletter;) o priiiit

fnissar

2010-05-04 @ 15:04:29
Postat av: Anna

Fasen så typiskt att ni är hängiga. :-(

Men ni ska se att förkylningen ger sig tills på torsdag.



Lycka till med allt som ska hinnas med idag.

Puss puss

2010-05-04 @ 21:54:03
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0