Nu är det snart dags...

Jag kan knappt fatta det...ikväll/natt landar vi i Turkiet!!
Vi har en hel vecka framför oss med sol, bad, god mat, shopping och mycket annat....vad jag ska njuta!!

Men först bjuder dagen på jobb...(!)
Jag jobbar fram till kl 15, sen blir det raka vägen hem för att fixa det sista.
Det mesta är redan packat, men lite grejer är det alltid som ska med i sista minuten...:-/


Hur jag mår är en annan sak...faan att man ska bli sjuk...:-(
Gick och la mig 20:45 igårkväll, jag var helt slut.

Visserligen tog begravningen mycket på mina krafter.
Mycket folk och många tårar, han var en enormt omtyckt människa!!

Nää, nu måste jag åka...!!
Jag ska ta en tablett och sen försöka jobba bort bacillerna.
Håll tummen för att det funkar...;-/


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud så underbart! Hoppas ni får en underbar resa och att ni blir friska.

2010-05-06 @ 09:39:53
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: josse

hej marie! hoppas du snart blir bättre o inte värre nu när ni ska åka o sola o bada o bara njuta o koppla av!!! gud va avis jag blir. vill med till värmen:). vi ska åka i höst tänkte vi. turkiet är vackert! ett tips du måste testa "turkiskt bad" underbart! ha det så himla härligt nu! stor kram!

2010-05-06 @ 09:45:24
URL: http://www.josephineericsson.blogspot.com
Postat av: Fia

Trevlig resa!

Kram Fia med familj

2010-05-06 @ 10:16:23
Postat av: johanna

Ohhh va skönt för er....

Njut nu ordentligt och ta igen dig som du aldrig gjort förr :)



Stora kramar Johanna och Lamin hälsar massor till sin sin moster ;)

2010-05-06 @ 11:25:17
Postat av: cajsa

klart att jag håller tummen för dig marie!!!



ha en underbar semester!!!

stor kram cajsa

2010-05-06 @ 15:11:08
Postat av: Frigge

Hejsan..tänkte säga trevlig resa och hoppas ni får en super skön semester i värmen o solen :).

Hälsa till kimmen och barnen.



PS: Säg till kimmen att ringa när ni kommer hem så han kan berätta lite hur ni haft det :)).



Ha det så bra och trevlig resa..Hälsningar Frigge

2010-05-06 @ 17:42:15
Postat av: Anna

Åh, vad härligt för er.

Ha det nu så kul och va rädda om er!



ÄLSKAR ER!

Puss puss

2010-05-06 @ 19:39:21
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0