Lördagsmorgon.

Och jag är den enda som är vaken...:-)
Mina skatter ligger på övervåningen och sover, jag hör djupa andetag där uppifrån!!

Jag gillar att smyga upp själv på morgonen, ta en kaffe, läsa tidningen, surfa runt lite på nätet och bara ta det lugnt.

Jag ska strax iväg till jobbet.
Undra hur dagen kommer att vara.
Det beror mycket på vad det ska blir för väder...
dåligt väder = mycket handel
fint väder = lite handel

Vi får se, det känns som det kommer bli en fin dag för dom som är lediga...och det är ni väl värda!!



Nu hör jag små tassande fötter...jaha...hihi...någon var visst kissnödig...;-)
Jag tror det är Theo, jag ska gå och se efter!!

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!Skulle va kul ifall du kunde visa mer hela bilder...alltså från topp till tå,du visar bara överdelen nästan numera tycker jag??

2010-05-22 @ 15:52:03
Postat av: Cattis

Förstår att du myser med lite egentid på morgonen. Det är väl rätt sällsynt va ?!



Hoppas du hade en bra dag på jobbet!



Puss o Kram

2010-05-22 @ 18:00:28
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Marie

Sanna: Hej!!

Tack för kommentaren...jag ska absolut försöka få till mera helbilder!!



// Kram Marie



Cattis: Jaa, det är inte så ofta barnen tar sovmorgon :-)

Min dag har varit jättebra, hoppas din har varit lika så!!



// Puss, puss!!

2010-05-22 @ 20:33:34
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0