Söndag.

Tack återigen för alla peppande kommentarer angående Theo och hans pencillin...:-/
Än så länge är läget lugnt, han har ingen feber och värken i öronen har släppt.
Men jag lovar er att jag ska ha alla era tips och idéer i tryggt förvar till nästa gång det är dags för medicin till honom, för det lär ju bli fler gånger...:-/

Idag har vi haft besök av Kimmens jobbarkompis och hans familj.
Dom hade varit och tittat på ett hus härute i Krokek, och var lite sugna på att komma och titta hos oss också.
Vi fikade och prtatade hus i några timmar, så himla trevligt!!

Nöjet denna kväll är ett enomt StarWars-lego som Lucas har fått.
Det är miljoner bitar (typ) och massor att hålla reda på.



Jag älskar ju allt som har med pyssel att göra, så när grabbarna får lego är det rena drömmen för mig...;-)

Nu måste jag fortsätta att bygga!!
Hörs ikväll :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, lego är ju sååå underbart kul.



Kram kram

2010-03-07 @ 21:08:07
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Malin

HUA... Jag bÄVAR för den dagen jag får barn o de blir lite större o vill bygga lego... Jag AVSKYR lego o det har jag gjort sen jag var liten!! TUR att Henke ÄLSKAR att bygga lego!! Då kanske jag slipper just det momentet!! ;0)

Trevlig Måndag!! ;0)

2010-03-08 @ 09:13:11
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Marie

Anna: Ja, visst är det :-)



// Kram, kram!!



Malin: Hahahaha....det som är så roligt...;-D

Ha en underbar måndag du också!!



// Kram, kram!!

2010-03-08 @ 09:16:03
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0