Skönt.

Igår kom svaret från cellprovskontrollen som jag gjorde på Mödravårdcentralen för några veckor sedan.
Allting så HELT NORMALT ut stod det att läsa i brevet!!
Fröken Hypokondriker själv fällde en tår och andades ut...:-)
Så himla skönt!!

Jag är en sån som går och oroar mig något fruktansvärt över sånt här.
Det mest skrämmande jag vet är sjukdomar och liknande.
Nu är det 3 år tills nästa kontroll.
Skönt!!



Om ni undrar vad jag gör på bilden, så står jag och pratar med syrran samtidigt som jag tar kort.
Tiden är knapp på morgonen, tur att man kan göra flera saker samtidigt...;-)

Nu far jag in till stan!!
Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Camilla Stjärne

Å vad HÄRLIGT Marie att det såg bra ut!! :) Jag har fortfarande inte gjort något cellprov.. Jag har varit gravid båda gångerna jag fått kallelse o har inte tagit tag i att boka en ny tid. Katastrof egentligen!

Stor kram!

2010-03-30 @ 10:03:16
URL: http://stjarne.blogg.se/
Postat av: cajsa

skönt när man får ett positivt svar!!:)

jag ä oxå hypokondriker ;) så jag förstår din oro innan svar!!

kram ck

2010-03-30 @ 15:49:42
Postat av: Malin

Skönt att allt var bra!!! Jag har dragit på mitt ett par veckor nu, så jag bör väl ta tag i det.. :0/ Hoppas att du haft en KANON bra tisdag!!

Kramen!!

2010-03-30 @ 15:59:35
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Marie

Camilla: Göööör´t nu!!

Det är jätteviktigt, och tar bara några minuter!!

Men jag vet, det är lätt att glömma när man får kallelse när man inte kan ta provet.



// Kram!!



Cajsa: Jaa, jag andades verkligen ut...:-/ Jobbigt när man går och oroar sig!!



// Kram!



Malin: Jaa, bums iväg med dig...;-)

Hoppas även du har haft en bra dag!!



// Kram!!

2010-03-30 @ 21:12:57
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0